Monday, February 14, 2011

SPECIAL THANKS



My friend Anna over at TURTLEBUG GOODS came to me last week and informed me she was preparing to do installment posts on her blog called "Etsy Crush".   I immediately thought what a great "title" for posts.  She asked if I would consider being the first to be featured.   I was sooo honored that she would consider me when there are soooo many talented people on Etsy that I thot "Wow".   How could I turn her down? 

Anna, THANK YOU so much for your kindness and your generousity in sharing a lil bit about me and my shop on your blog.  I wish you all the best and just wanted to let you know it means alot to me!



^   Click here to visit   ^

7 comments:

tweetey30 said...

That is great my friend..I will have to check it out sometime.. BTW do you have a link to her blog?

NeverTooOld said...

Hi Tweetey,

Thanks for stopping by, yes click on the "Turtlebug Goods" in the post and will take you there!!

Have a super day!!

Anna said...

You are so kind! Thanks for the shout out! It was great interviewing you!! :)

NeverTooOld said...

Hi Anna,

My pleasure and thanks to you!

tweetey30 said...

I found it after asking..lol.. I should have figured you left a link. just not thinking..

Anonymous said...

Hi Dave,
A hop and skip and was right over at "Anna's Blog"...Thought she did nice work on the write-up about you & your shop! I had hope for a bit longer with more of the good~ole' mind~pick...on ya tho! LOL! hee! ;)
Countrymoonboutique

NeverTooOld said...

Hi Countrymoon,

Nice of you to stop and thanks for your kind comments! Oh heck, I get enough of the good ole' pickin on in chats!! lol. Have a great day!