Sunday, August 14, 2011

Censored



Well, I just got censored and disallowed from chat on Zibbet.  Kiss my grits ZIBBET!  For gawds sakes all I said was "CARP" lmao.  This is too much.


20 comments:

lorenabr said...

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm... I am surprised! Strict hmm!???

BrushedByAnAngel said...

I don't even know what Zibbet is - but if you got banned just for saying "carp" then it is just as well.
Brenda

lamazonian said...

CARP?
There's a small town just outside of my city, its main street is "Carp Road", this is the exact spelling!! LOL
Well, it's not like we are running out of chatrooms in the Internet :D

NeverTooOld said...

Hi Lorena,
Hope you are well and off to a good week. Yes, I'd say pretty strict and just cracks me up, ahwell, what can I say but carp! hehe.

NeverTooOld said...

Hi Brenda,
Now see? Carp Road, that's the road I should be living on, hehe. Now I may be a trouble maker, ask anyone, lol, but I don't curse! I loved your comment on my other blog, hehe. Thanks for stopping by as is always a pleasure. Have a great week!

NeverTooOld said...

Hi Lamazonian,
Dang, see?? I already got things mixed up here, lol. You've the town with Carp Road, not Brenda, lol. CARP! Yes, i'm gonna have to try the Etsy Chatter's room on Facebook and see what kinda trouble I can get myself into there. Thanks for stopping by and hope you've an awesome week!

Kate said...

Dave,
I feel like I have been MIA for too long! my computer got stollen so I am scrounging for comp time at friends houses and local library. I am moving in 2 weeks to Florida to go back to school. Hopefully I will see you on etsy and I just started a new blog. Sometimes All these social networks are hard to keep up with! Maybe its best to get kicked off them from time to time LOL. Hope all is well!

kate

NeverTooOld said...

Hi Kate,
Very nice to hear from you! You have been MIA for TOO long, lol, but I understand you must be very busy. I hope your move to FLA is smooth and uneventful. All is well here, but do drop me a line once you get settled in. Take care and hope to talk soon!

AMI Jewelry Design said...

thanks for the comment!! things here and quiet yet crazy at the same time -- go figure!!! hope you are doing well too!!! why'd you get booted from zibbet? causing trouble again?>? hhahahah

vintagerecycling said...

what the halibut?! u naughty naughty boy!!

NeverTooOld said...

Hi Angela,
Well crazy sometimes keeps one sane lol. I'm well, enjoyin' mild summer temps here in Oregon and obviously keeping things caliente in Australia, hehe. Who me, trouble? :o) Thanks for droppin by and hope to chat soon!

NeverTooOld said...

Hi VR,
Mandashevits! y sointenly! You didnt think I'd back of just because was Zibbet? hehe. Well they can kiss my grits! Hope you and yours are well and thanks for your funny comment! hehe.

ticc said...

Hi NeverTooOld!
Isn't that a bunch a carp. Hope all is well your way, and all is good. I sure miss the Etsy Chat Room, and chatting with all the great folks. It just isn't the same without the good ole chat room to visit, and enjoy. Have a great day,a nd will see you around.
ticc

NeverTooOld said...

Hi Ticc,

It is!! lol. All is well here and hope your way too. Yup, I miss the old E-chat, but there is a new arising at Chatsie.com. Have you visited? Lots of old pals, check it out if you haven't already. Thanks for the visit and hope to see you soon!

ticc said...

All is well my way too. Yep, I've been over to Chastie Chat several times, but it is always dead when I go. Maybe one day I will catch a few there. When is a good time for chatting? Hope to see ya there! :O)

NeverTooOld said...

Hi Ticc,
I've heard early evenings and later eve's it's pretty busy. I'm usually there mid to later evening. Perhaps I'll run into ya there soon! Have a great week!

nbrsspot.blogspot.com said...

OH MY WORD... That is the stupidest thing I have ever heard..

NeverTooOld said...

Hi Nikki,
Yes, don't get caught saying words like ship or bass as you may be misconstrued as using profanity on zibbet! :o|

Ah well, I rarely visit anymore since I found out about "Chatsie". Thanks for the visit and hope to see you soon!

WINK ARTISANS said...

LMAO! It didn't take too long for you to get in trouble. See you in Chatsie!

TheBookBoutique said...

Wow I had no idea that zibbet was so strict! Etsy chat never did that :(